fredag 4 november 2016

Lite serietips inför vintern

Vintern närmar sig med stormsteg och man binds därför kanske några timmar extra vid tv:n men är ni som jag och inte uppskattar baka med Ernst eller mitt i naturen julspecial så har jag några bra tips på tv som verkligen ger mig de jag behöver för att ladda batterierna. Nedan radar jag upp 10 serier utan rank

1. American Horror Story
2. Lucifer
3. The Walking Dead
4. Grimm
5. Billions
6. Black Sails
7. Gotham
8. Suits
9. Vikings
10. Silicon Valley

Har ni missat någon av dem så kolla in dem, enligt mig kvalitéts TV

Några filmer som är på tapeten och får tummen upp av mig är

1. Warcraft
2. Free State of Jones
3. X-Men Apocalypse
4. Now You See Me 2
5. Deadpool
6. Race
7. In the heart of the sea

Vad har ni för filmtips inför vintern?

// OlaSlayer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar